croton blog for croton-on-hudson new york


CORRECTION

January 8, 2007

Crotonblog erred in our Editorial titled “What Were Croton Officials Thinking When They Faked Residents’ Water Bills?” We ascribed the first publication of the story to Robert Marchant and The Journal News. Mr. Marchant apparently got wind of his story from The Associated Press news wire.

Crotonblog has recieved the following email from David Bauder, who was mentioned in the false water bill story.

“I have a small correction on the piece I just happened to see on the water bill controversy. It was my colleague, Jim Fitzgerald of The Associated Press, who broke the story—not the Journal News.

— David Bauder”



Search


Recent Articles